Sample integration/customization offer

This file is usually attached to integration agreement as customized tasklist

Table 1. Procesy5 sample system customization specification
Nr Response person hours price per hour task price task title task description
1   2 150 300 Tabela Projekty

Należy wprowadzić rejestr spraw, każda sprawa powinna mieć główną osobę odpowiedzialną, informację czym należy się zajmować wraz z ustaleniem daty przypomnienia oraz właściwy status. Dodatkowo możliwość dodania parametrów indywidualnie zaproponowanych przez firmę, w której prowadzone jest wdrożenie systemu.

2   2 150 300

Tabela Dziennik Korespondencji

Należy wprowadzić rejestr korespondencji, każde pismo przychodzące jak i wychodzące z firmy powinno być odnotowane. Co więcej określać będzie się tutaj osobę odpowiedzialną za dane pismo (odpowiedź na nie czy przygotowanie druku, który ma zostać wysłany) również z określeniem przypomnienia i określeniem działań do wykonania. Pisma powinny być powiązane ze sprawami, dzięki czemu można weryfikować zbiorcze koszty sprawy/projektu.

3   1 150 150

Tabela Zadania - Problemy

Należy wprowadzić rejestr zadań, tak by użytkownicy systemu mogli wzajemnie przydzielać sobie zadania, kontrolować postępy i egzekwować wykonanie. Zadania powinny koniecznie być powiązane z projektami. Wykonawcy zadań powinni określać etapy ukończenia zadań - w ten sposób zwiększymy kontrolę nad projektem, wszystkie informacje powinny być w systemie.

4   3 150 400

Tabela Użytkownicy

Koniecznie wprowadzić użytkowników systemu, pracowników, którzy będą wprowadzać pisma, nadzorować i realizować projekty, wykonywać/analizować/przydzielać/weryfikować zadania. Każdemu użytkownikowi należy nadać stosowne uprawnienia do widoczności i edycji poszczególnych pozycji w dostępnych tabelach. Poziomy uprawnień z rozróżnieniem odpowiadającym strukturze firmy.

5   3 150 450

Tabela Kontrahenci

W tej tabeli dedykowane będzie umieszczenie bazy Klientów / Kontaktów / Kontrahentów na bazie np. pliku xlsx. z dostosowaniem poszczególnych kolumn w zależności od potrzeb. Bazę Klientów można zaimportować bezpośrednio z pliku do bazy danych bez konieczności ręcznego wprowadzania pojedynczych rekordów.
6   3 150 450

Tabela Urządzenia

Należy tu wprowadzić wszystkie urządzenia. Najlepiej poprzez import z obecnie stosowanego pliku w exelu. Do każdego urządzenia można określić osobę odpowiedzialną dla zwiększenia kontroli. W przypadku wydawania sprzętu pracownikowi można wygenerować druk dla konkretnego pracownika. Dla każdego urządzenia możemy również określić status czy jest w użyciu, do wykorzystania czy już wykorzystane / zużyte / zepsute.

7   1 150 150

Tabela Grafik

Udostępnienie tabeli grafiku dla możliwości odnotowywania godzin pracy przez użytkowników.

8   1 150 150

Tabela Grafik Plan

Udostępnienie widoku, dzięki któremu otrzymuje się możliwość weryfikowania godzin pracowników do przepracowania oraz rzeczywiście przepracowanych godzin.

9   5 150 750 Zasoby

Zasoby precyzują zarówno strukturę firmy jak i elementy w niej występujące. W związku z tym należałoby wprowadzić podmiot firmy, konkretne działy (np. biuro, serwis, inwestycje, budowa), stanowiska występujące w firmie, prototypy urządzeń wprowadzonych do rejestru urządzeń. W przypadku wprowadzania dodatkowych rejestrów czy kolumn w poszczególnych tabelach należy również je tutaj wprowadzić dla właściwego działania systemu.

10   8 150 1200

Procesy / Szkolenia

Należałoby usystematyzować wykonywane w firmie działania w postaci szkoleń, instrukcji czy regulaminów z powiązaniem do stanowisk odpowiedzialnych za dane czynności i zasobów wykorzystywanych podczas ich wykonywania dla precyzyjnego określenia obowiązków. Instrukcje te powinny być przygotowane na bazie wspólnych uzgodnień pomiędzy oddelegowanym pracownikiem firmy Zleceniodawcy a Wdrożeniowcem ze strony Zleceniobiorcy. W ten sposób właściciel firmy zaoszczędza czas na indywidualne szkolenia pracowników. Materiały będą dostępne online w systemie wraz z testami.

11   1 150 150 Lokalizacje

Wprowadzenie podstawowych lokalizacji występujących w firmie np. biuro, magazyn - jeżeli takie występują

12   20 150 3000

Narzędzie do obsługi budżetów

Wprowadzenie narzędzi do kontroli budżetów z uwzględnieniem planowanych kosztów oraz rzeczywistych wydatków z podziałem na poszczególne projekty, konkretne miesiące, ale i także możliwością weryfikacji rocznej. Do tego uwzględnienie przekroczeń / zapasu zaplanowanych wydatków w odniesieniu procentowym. Z możliw

13   10 150 1500

Narzędzie do rozliczania zaliczek najemców

Wprowadzenie narzędzia do rozliczania najemców, które będzie umożliwiało weryfikację konkretnego najemcy czy też lokalu w rozliczeniu rocznym z podziałem na konkretne miesiące. Weryfikacja informacji ile zaliczek wpłacił dany najemca oraz jakie koszty rzeczywiście powinien ponieść z funkcją weryfikacji różnicy, co może stanowić podstawę do wystawienia faktury.

Dodatkowo można skorzystać z opcji wprowadzenia konkretnego wzoru według, którego miałyby wyliczać się opłaty danego najemcy w zależności od powierzchni lokalu i rzeczywistych kosztów ponoszonych przez placówkę.

14   10 150 1500

Narzędzie do kontroli obrotów

Wprowadzenie narzędzia do kontroli obrotów z możliwością weryfikacji zarówno po konkretnym najemcy jak i lokalu. W przypadku odszukania najemcy widoczność różnych lokali np. jeżeli nastąpiła zmiana lokalu, w przypadku odszukania lokalu widoczność wszystkich najemców, którzy dany lokal wynajmowali z możliwością przeglądania tylko wybranego najemcy na danym lokalu. Dodatkowo możliwość edycji z tego poziomu, dane przedstawione zarówno w rozliczeniu rocznym jak i z podziałem na poszczególne miesiące. Zobrazowanie dodatkowe w postaci wykresów.

    70   10500    
As we see on this specification we can consider sample base instalation/integration of system. It can be done first by our certified integrator but also by client himself.
Note: System integration is being done on standard utilities that are documented in documentation.
Note: The most important tool for system integration is new table/object managing/creator together with process/acl editor.