Sample integration/customization offer
This file is usually attached to integration agreement as customized tasklist
Nr | Response person | hours | price per hour | task price | task title | task description |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 150 | 300 | Tabela Projekty |
Należy wprowadzić rejestr spraw, każda sprawa powinna mieć główną osobę odpowiedzialną, informację czym należy się zajmować wraz z ustaleniem daty przypomnienia oraz właściwy status. Dodatkowo możliwość dodania parametrów indywidualnie zaproponowanych przez firmę, w której prowadzone jest wdrożenie systemu. |
|
2 | 2 | 150 | 300 |
Tabela Dziennik Korespondencji |
Należy wprowadzić rejestr korespondencji, każde pismo przychodzące jak i wychodzące z firmy powinno być odnotowane. Co więcej określać będzie się tutaj osobę odpowiedzialną za dane pismo (odpowiedź na nie czy przygotowanie druku, który ma zostać wysłany) również z określeniem przypomnienia i określeniem działań do wykonania. Pisma powinny być powiązane ze sprawami, dzięki czemu można weryfikować zbiorcze koszty sprawy/projektu. |
|
3 | 1 | 150 | 150 |
Tabela Zadania - Problemy |
Należy wprowadzić rejestr zadań, tak by użytkownicy systemu mogli wzajemnie przydzielać sobie zadania, kontrolować postępy i egzekwować wykonanie. Zadania powinny koniecznie być powiązane z projektami. Wykonawcy zadań powinni określać etapy ukończenia zadań - w ten sposób zwiększymy kontrolę nad projektem, wszystkie informacje powinny być w systemie. |
|
4 | 3 | 150 | 400 |
Tabela Użytkownicy |
Koniecznie wprowadzić użytkowników systemu, pracowników, którzy będą wprowadzać pisma, nadzorować i realizować projekty, wykonywać/analizować/przydzielać/weryfikować zadania. Każdemu użytkownikowi należy nadać stosowne uprawnienia do widoczności i edycji poszczególnych pozycji w dostępnych tabelach. Poziomy uprawnień z rozróżnieniem odpowiadającym strukturze firmy. |
|
5 | 3 | 150 | 450 |
Tabela Kontrahenci |
W tej tabeli dedykowane będzie umieszczenie bazy Klientów / Kontaktów / Kontrahentów na bazie np. pliku xlsx. z dostosowaniem poszczególnych kolumn w zależności od potrzeb. Bazę Klientów można zaimportować bezpośrednio z pliku do bazy danych bez konieczności ręcznego wprowadzania pojedynczych rekordów. | |
6 | 3 | 150 | 450 |
Tabela Urządzenia |
Należy tu wprowadzić wszystkie urządzenia. Najlepiej poprzez import z obecnie stosowanego pliku w exelu. Do każdego urządzenia można określić osobę odpowiedzialną dla zwiększenia kontroli. W przypadku wydawania sprzętu pracownikowi można wygenerować druk dla konkretnego pracownika. Dla każdego urządzenia możemy również określić status czy jest w użyciu, do wykorzystania czy już wykorzystane / zużyte / zepsute. |
|
7 | 1 | 150 | 150 |
Tabela Grafik |
Udostępnienie tabeli grafiku dla możliwości odnotowywania godzin pracy przez użytkowników. |
|
8 | 1 | 150 | 150 |
Tabela Grafik Plan |
Udostępnienie widoku, dzięki któremu otrzymuje się możliwość weryfikowania godzin pracowników do przepracowania oraz rzeczywiście przepracowanych godzin. |
|
9 | 5 | 150 | 750 | Zasoby |
Zasoby precyzują zarówno strukturę firmy jak i elementy w niej występujące. W związku z tym należałoby wprowadzić podmiot firmy, konkretne działy (np. biuro, serwis, inwestycje, budowa), stanowiska występujące w firmie, prototypy urządzeń wprowadzonych do rejestru urządzeń. W przypadku wprowadzania dodatkowych rejestrów czy kolumn w poszczególnych tabelach należy również je tutaj wprowadzić dla właściwego działania systemu. |
|
10 | 8 | 150 | 1200 |
Procesy / Szkolenia |
Należałoby usystematyzować wykonywane w firmie działania w postaci szkoleń, instrukcji czy regulaminów z powiązaniem do stanowisk odpowiedzialnych za dane czynności i zasobów wykorzystywanych podczas ich wykonywania dla precyzyjnego określenia obowiązków. Instrukcje te powinny być przygotowane na bazie wspólnych uzgodnień pomiędzy oddelegowanym pracownikiem firmy Zleceniodawcy a Wdrożeniowcem ze strony Zleceniobiorcy. W ten sposób właściciel firmy zaoszczędza czas na indywidualne szkolenia pracowników. Materiały będą dostępne online w systemie wraz z testami. |
|
11 | 1 | 150 | 150 | Lokalizacje |
Wprowadzenie podstawowych lokalizacji występujących w firmie np. biuro, magazyn - jeżeli takie występują |
|
12 | 20 | 150 | 3000 |
Narzędzie do obsługi budżetów |
Wprowadzenie narzędzi do kontroli budżetów z uwzględnieniem planowanych kosztów oraz rzeczywistych wydatków z podziałem na poszczególne projekty, konkretne miesiące, ale i także możliwością weryfikacji rocznej. Do tego uwzględnienie przekroczeń / zapasu zaplanowanych wydatków w odniesieniu procentowym. Z możliw |
|
13 | 10 | 150 | 1500 |
Narzędzie do rozliczania zaliczek najemców |
Wprowadzenie narzędzia do rozliczania najemców, które będzie umożliwiało weryfikację konkretnego najemcy czy też lokalu w rozliczeniu rocznym z podziałem na konkretne miesiące. Weryfikacja informacji ile zaliczek wpłacił dany najemca oraz jakie koszty rzeczywiście powinien ponieść z funkcją weryfikacji różnicy, co może stanowić podstawę do wystawienia faktury. Dodatkowo można skorzystać z opcji wprowadzenia konkretnego wzoru według, którego miałyby wyliczać się opłaty danego najemcy w zależności od powierzchni lokalu i rzeczywistych kosztów ponoszonych przez placówkę. |
|
14 | 10 | 150 | 1500 |
Narzędzie do kontroli obrotów |
Wprowadzenie narzędzia do kontroli obrotów z możliwością weryfikacji zarówno po konkretnym najemcy jak i lokalu. W przypadku odszukania najemcy widoczność różnych lokali np. jeżeli nastąpiła zmiana lokalu, w przypadku odszukania lokalu widoczność wszystkich najemców, którzy dany lokal wynajmowali z możliwością przeglądania tylko wybranego najemcy na danym lokalu. Dodatkowo możliwość edycji z tego poziomu, dane przedstawione zarówno w rozliczeniu rocznym jak i z podziałem na poszczególne miesiące. Zobrazowanie dodatkowe w postaci wykresów. |
|
70 | 10500 |