Rejestr i kontrola pism i spraw

Porządek w dokumentach nigdy nie był taki prosty. Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga wsparcia ze strony systemów informatycznych. Fundamentem firmy są ludzie, wiedza oraz szybka komunikacja. Wdrożenie Elektronicznego Procesu Obiegu Dokumentów składa się z szeregu procedur, które działając wzajemnie umożliwiają właściwe prowadzenie oraz ewidencję spraw. Daje to natychmiastowe korzyści biznesowe w postaci oszczędzanego czasu, który może być spożytkowany bardziej efektywnie, a także zapewnia kontrolę i odpowiedzialność nad każdą sprawą i dokumentem.
Dodatkowo poprzez kumulację wszystkich plików na własnym serwerze otrzymują Państwo możliwość wglądu do dokumentów z każdego miejsca i urządzenia poprzez bezpieczne łącza internetowe.

Zgodna z aktualnym regulaminem procedura pokazywania aktualnie przedawnionych zadań formalizuje konieczność podjęcia działań w sprawach. W celu załatwienia sprawy stosuje się kilka przygotowanych i przetestowanych procedur, bogatych w szkolenia oraz testy. Wraz z czasem rosną kompetencje oraz umiejętności personelu, który może działać efektywniej, jednakże za każdym razem musi funkcjonować w otoczeniu istniejących spraw. To dodatkowo determinuje porządek w fizycznej lokalizacji dokumentów i umożliwia ich szybkie wyszukanie.